תשלום ומשלוחים

הקנייה באתר מאובטחת בסטנדרט הגבוה ביותר תחת תקן PCIDSS/SSL כך שניתן לרכוש בצורה בטוחה ובראש שקט.

אנו מכבדים את כלל כרטיסי האשראי של כלל המותגים, כולל אמריקן אקספרס ודיינרס.

כמו כן ניתן לבצע הזמנה ולבחור באופציה "תשלום טלפוני" על מנת למסור את פרטי האשראי בטלפון מול נציג השירות במועד מאוחר יותר.

נקודת מסירה 

עלות: 19 ₪

בהזמנות מעל 199 ₪– המשלוח חינם!

למפת נקודות החלוקה לחצו כאן

מועד אספקה: עד 7 ימי עסקים


משלוח אקספרס עד הבית (תל אביב, יפו, רמת גן, גבעתיים)

עלות: 35 ₪

בהזמנות מעל 399 ₪ – המשלוח חינם!

מועד אספקה: באותו היום/ביום למחרת (1-2 ימי עסקים)


משלוח מהיר עם שליח עד הבית לכל הארץ

עלות: 30 ₪

בהזמנות מעל 299 ₪ – המשלוח חינם!

מועד אספקה: עד 5 ימי עסקים

*חברות המשלוחים שלנו עובדות מהר ורוב המשלוחים מגיעים תוך 2 ימי עסקים

איסוף עצמי

חינם ללא עלות
הגעה רק לאחר קבלת אישור על השלמת הטיפול בהזמנה מהחנות בת״א – (קינג ג’ורג' 74)

לפרטים נוספים ומדיניות המשלוחים המלאה לחצו כאן

כמובן! ניתן לאסוף את המשלוח מהחנות שלנו ללא עלות ברחוב המלך ג'ורג' 74 תל אביב בשעות פעילות החנות.

טרם ההגעה, נדרש לוודא שהתקבל מייל המאשר שמשלוח מוכן לאיסוף. לחילופין, ניתן ליצור עמנו קשר ולבדוק את סטטוס ההזמנה.

נקודות מסירה או משלוח עד הבית לכל הארץ

מיד אחרי שההזמנה תשלח ליעדה יתקבל סמס עם מספר המשלוח.

לבדיקת סטטוס המשלוח לחצו כאן. יש להקליד את מספר המשלוח שנמסר לכם בסמס שנשלח למספר הטלפון איתו בוצעה ההזמנה.

רכישה באתר

לאחר ביצוע ההזמנה, יתקבל מייל המאשר את ביצוע ההזמנה. 

לאחר בדיקת ההזמנה וזמינות המוצר במלאי על ידי הצוות, ישלח מייל עם אישור התשלום.

בוודאי! ניתן להתקשר לחנות בימים א'-ה' בין השעות  10:00-18:00 בטלפון: 03-6202976.

ניתן ליצור איתנו קשר ולשנות/לעדכן את הזמנתכם.

כל זאת בתנאי שהמשלוח טרם יצא לדרכו.

במידה ותרצו להחליף/להחזיר מוצר שקניתם אצלנו, ניתן להגיע אלינו לחנות בתל אביב ברחוב המלך ג'ורג' 74 ולהחליפו לכל מוצר אחר.

על המוצר להיות במצב חדש ושמור באריזתו המקורית מבלי שנפתח ובצירוף חשבונית הקניה שנשלחה אליכם במייל.

כמו כן, ניתן לשלוח אלינו את המוצר בדואר לכתובת המלך ג'ורג' 74 ת"א. אריזה תקינה ועלות משלוח חזור הינה באחריות הלקוח.

בוודאי. נשמח לעזור, להמליץ ולכוון אתכם למתנה הנכונה והמוצלחת ביותר עבור יקירכם.

ניתן ליצור קשר עם החנות בימים א'-ה' בין השעות 10:00-19:00, בטלפון 03-6202976, במייל support@toysim.co.il

כלל המוצרים לילדים הנמכרים באתר עברו את הבדיקות הקפדניות ביותר של מכון התקנים הישראלי, בנוסף לתקנים האירופאים (EN 71) והאמריקאים (ASTM) המחמירים ביותר.

בדף המוצר באתר ניתן להשאיר כתובת מייל ולהיכנס ל"רשימת המתנה". ברגע שהמוצר יחזור למלאי, המערכת תשלח אליכם מייל באופן אוטומטי לעידכון על זמינות המוצר.

בוודאי! אנחנו יודעים שהאריזה היא חלק בלתי נפרד מהמתנה ואוהבים מאוד את האריזות הצבעוניות שלנו. 

מיד לאחר מילוי פרטיכם האישיים בדף התשלום, קיימת קוביה של שכתוב בה ״לעטוף למתנה״. יש לסמנה וכך נדע שנדרש לעטוף את המוצר למתנה.
אם תרצו שכל מוצר יעטף בנפרד, יש לציין זאת ב״הערות להזמנה״. אחרת ההזמנה תעטף עם כל הפריטים כמתנה אחת.

"רשימת המועדפים" (אייקון הלב) היא רשימה המאפשרת לכם לצפות במוצרים המעניינים אתכם ללא צורך להוסיף אותם ל"עגלת הרכישה". כך תוכלו ליצור רשימה של מוצרים לרכישה במועד מאוחר יותר ללא צורך בביצוע חיפוש מחדש בביקורכם הבא באתר

אם המוצר שהתקבל פגום, בין אם באריזתו החיצונית או בתכולתו הפנימית, ניתן ליצור עימנו קשר ואנו נדאג להחליף לכם למוצר חדש או לחילופין לזיכוי כספי.